...Plus size szemmel a világ

Made by TerKati

Made by TerKati

2. bejegyzés

2019. március 14. - Made by TerKati

Alig 24 órája került ki az első bejegyzésem és őszintén szólva nem számítottam ennyi pozitív visszajelzésre. Köszönöm Nektek! Többen írtatok, gratuláltatok és bátorítottak a folytatásra. Kérdeztétek mi a célom a bloggal? Őszintén szólva semmi konkrét cél nem vezérelt. Egyszerűen annyi történt, hogy vannak dolgok amiket látok, hallok a nagyvilágban a plus size nőkkel, az ő elfogadásukkal vagy nem elfogadásukkal és az ő megítélésükkel kapcsolatban. Általában mindig megtartom magamnak a véleményemet, de most valahogy késztetést éreztem, hogy kiírjam az ezzel kapcsolatos gondolataimat. Nem kampányolni akarok a plus size nők elfogadásáért. Neem fogok felvonulást sem szervezni, azt meghagyjuk másoknak.. :) Egyszerűen csak megmutatom Nektek, hogy hogyan befolyásolja egy nő életét az, hogy nem 60-90-60-as méretekkel áldotta meg a sors. Akit érdekel olvassa, akit nem nem. Ennyire egyszerű. Az üzeneteitekkel kapcsolatosan ilyen kifejezések ragadtak meg a fejemben, mint „bátor vagy”, „így ki mersz állni a nyilvánosság elé”. Na most őszintén.. Egyik kedvenc színésznőm, Meryl Streep sokat idézett gondolatai jutottak eszembe. Ezt kicsit saját magamra átvetítve úgy fogalmaznám meg, hogy eljutottam az életemnek abba a szakaszába, amikor pont nem érdekel, hogy ki mit gondol rólam. Tetszik-e valakinek az én fenékméretem avagy nem. Végül is az én seggem, én cipelem, nekem kell vele élni az életem. Nem akarok senkinek sem megfelelni. Akik szeretnek, a méreteimmel együtt szeretnek, akiknek meg csak a külsőségek számítanak, azoknak köszönöm, de inkább ne is szeressenek. Hosszú évekig éltem úgy, hogy igyekeztem láthatatlanná válni, mert úristen mit mondanak rólam.. Mivel sajnos láthatatlanná tévő köpenye csak Harry Potternek van a mesében, nekem pedig muszáj emberek közé menni, mivel az élet dolgait intézni kell, ezért rájöttem, hogy igyekszem mindezt nem úgy megtenni, hogy közben azzal nyomorgatom a lelkemet meg az agyamat, hogy éppen ki mit gondol, vagy ki figyel. Annyi csoda van az életben, én inkább azokra figyelek.

Szép napot!

Kata

10010489_682196965154963_1530553800_o.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://madebyterkati.blog.hu/api/trackback/id/tr2414687962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása