...Plus size szemmel a világ

Made by TerKati

Made by TerKati

Helló világ! :)

2019. március 13. - Made by TerKati

Egy hirtelen jött ötlettől vezérelve hoztam létre ezt a blogot és most itt ülök, és azon gondolkodom, hogy mit is írjak?! :) Mutatkozzam be, ki vagyok, mi vagyok? Miért akarok egyáltalán blogot írni? Vagy vágjak bele a közepébe?

Kezdjük talán az elején. Ki vagyok én? Legelsősorban egy háromgyerekes édesanya, aki él-hal a gyerekeiért. Feleség. Kemény, dolgozó nő. Iskolás. Álmodozó kislány. Kissé őrült nő. Néha egy banya.. :) Viszont ami a legfontosabb és ami a blog alapját adja, kövér vagyok. Divatosan fogalmazva plus size. 

Szóval a plus size életemről, az ezzel kapcsolatos gondolataimról és öltözködésről fogok Nektek írni. Arról, hogy a kövérség hogyan kísérte végig az egész életem, arról, hogy mennyi mindent hagytam ki életemben azért, mert kövér vagyok. Arról, hogy mekkora munkával járt az, hogy vállaljam magam és pl. nekifogjak ennek a blognak. Arról, hogy a különböző közösségi oldalakon saját arcomat és TESTEMET vállalva mutassam meg Nektek, hogy szerintem hogyan lehet stílusosan öltözködni plus size-ként. Azt hiszem még nem értem az utam végére a belső munka kapcsán, de már elindultam. Jó úton járok és tetszik! :)

Tartsatok velem!

Kata

53532442_2770617289616938_6345128982232432640_n.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://madebyterkati.blog.hu/api/trackback/id/tr2914686310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

darlacko 2019.03.23. 13:19:37

Tudom, hogy ettől ki tudna szaladni a világból az összes elhízott ember, akinek amúgy szép arca van, de leírom: te egy elég jó csaj lehetnél (nem szupermodell), ha a zsír alól kiszabadítanád azt a nőt, aki benned rejlik. Vannak csúny arcú nők, akiknél látható, hogy ha súlyt is vesztenek, akkor is csak egy csúnya vékony nő lesz belőlük. Te nem ez a kategória vagy, nem mondom, hogy világszép modell lehetnél, de látható, hogy a zsír alatt van egy közepesen jó nő. Egy egészségesebb nő. Persze lehet ezt a plus size büszkeséget tolni, ha ez kényelmesebb. Most ez a divat, ez tényleg könnyebb, mint változtatni.
Férfiaknál azért ritka az, hogy valaki büszke a sörhasára, tokájára, összeérő combjaira és elvárja, hogy mindenki elfogadja, sőt ajnározza, mert ő így tökéletes. Ha nem is tesz a jobb testalkatért, fittségért, de egy kövér férfi nem büszke a kövérségére. Elvan vele esetleg, túléli, ameddig túléli. De hogy a túlsúlyra büszke legyen valaki, ahhoz nőnek kell lenni.

Made by TerKati 2019.03.23. 13:29:04

@darlacko: Te valamit nagyon félreértettél. Egyáltalán nem büszkeségről, hanem elfogadásról van szó. Nem ugyanaz.

darlacko 2019.03.25. 08:25:44

@Made by TerKati: elfogadni egy olyan dolgot, amin lehet változtatni... Ja, az egyszerűbb. Behelyettesítheted a büszkeség helyett az elfogadást az előző kommentembe. Egy férfi nem gyárt a túlsúlyához elfogadást. Ha nem is fogy le, de nem csinál ilyen eldogadásos körítést, életmódot köré. Ez egy nagyon női dolog. Fat acceptance... Nekem nem fáj, csak furcsa, hogy a nők ilyen önvállonveregetésben ennyire erősek.
süti beállítások módosítása