...Plus size szemmel a világ

Made by TerKati

Made by TerKati

Te is szép vagy!

2019. április 06. - Made by TerKati

Igen, Te, aki most olvasod ezeket a sorokat. Igenis szép vagy! Nehéz ezt néha elhinni, mikor az ember belefárad a mindennapok rohanásába. Amikor már minden csak a napi rutinról és az elvégzendő feladatok sokaságáról szól. Egy, két, három gyerekkel már nem annyira egyszerű az élet, mint előtte. Mikor reggelente kényelmesen volt idő elkészülni, hajat szépen megcsinálni, sminkelni.. Most meg.. Mire reggel beérek munkahelyemre lefárdok. Három gyereket összekészíteni, ruha, enni, inni, uszicucc, lovaglós cucc, kung-fu cucc, logopédia füzet a picinek, minden napra jut valami. Jó esetben nem kell visszajönni semmiért. Aztán ovi, suli és nyolc előtt kettő perccel beesek a munkahelyemre. Tudom, hogy nem vagyok ezzel egyedül, hiszen minden anyuka ezt csinálja, minden egyes nap. Rendezzük a gyerekeinket, dolgozunk, vezetjük a háztartást, és közben szépen megfeledkezünk magunkról, beszürkülünk. Nem érdekes, hogy a hajunk csak egy összecsapott konytban van a fejünk tetején, nem érdekes, hogy sminket csak ünnepek alkalmával hordunk, nem érdekes, hogy a farmer-tornacipő kombó a kedvenc szettünk. Pedig nagyon is érdekes. Titokban irigyeljük azt az anyukát, aki minden reggel makulátlanul néz ki. Csinos a ruhája, szép a haja, szép a sminkje. Egyáltalán van sminkje!!

Te mikor voltál utoljára kisminkelve? Mikor volt rajtad utoljára egy igazán csinos ruha, amiben bombanőnek, de legalább Nőnek érezted magad? Ugye régen?! 

Annak idején, mikor 5 és fél év után újra visszatértem a munkába, hát bizony nekem is alaposan fel kellett újítanom a ruhatáramat. 5 és fél évig szinte csak melegítőt, jobb napokon farmert hordtam. Az első terhességem előtti ruhák pedig már nem jöttek rám. 25 évesen szültem az első gyermekem, 29 a harmadik. Mire újra dolgozni kezdtem pont felnőttem. Nem csak anyuka, hanem Nő is szerettem volna lenni. Igényem volt a szépre. Igényem volt a szép hajra, a szép ruhákra, szép cipőkre. A ruhatáram időközben kiegyenlítődött. Kedvemtől és a napi feladatoktól függően váltogatom a csinos ruhákat és a farmer-tornacipő kombót. 

Na de kicsit visszakanyarodva a munkába álláshoz és az új ruhatáram kialakításához.. Ahogy elkezdtem csinos ruhákban járni és egyre jobban odafigyelni a külsőmre, úgy érkezett a visszaigazolás is dícséretek, bókok formájában. Ettől pedig még jobban éreztem magam, kezdett kicsi önbizalmam lenni. Ami ugye korábban nem igazán volt. Kezdett kinyílni a világ. Sokkal több olyan dolgot mertem megtenni, amit előtte korábban nem.

Nem kell nagy dolgokra gondolni, amikor azt írom, hogy odafigyeltem a külsőmre. Gyakrabban használtam a hajvasalót, mint korábban. A no makeup-ot pedig egy minimál smink váltotta fel, amit 2 perc alatt felrakok reggelente (már a munkahelyemen, mert otthon általában nincs rá idő..). 2 perces smink, de mégis nagyon sokat számít. 

Az elmúlt négy évem a folyamatos fejlődésről és önmagam legyőzéséről szólt. Megtanultam kilépni a komfortzónámból. Megtanultam, hogy ne foglalkozzam azzal, hogy ki mit mond, vagy gondol rólam, mert csak az a fontos, hogy én jól érezzem magam a bőrömben. 

Sok minden mellett az egyik nagyon fontos dolog amire rájöttem, hogy csak rajtunk múlik, hogy szürke kisegérként éljük végig az életünket vagy veszünk egy nagy levegőt, kizárjuk a külvilágot, és azt tesszük ami nekünk jó. Amihez nekünk kedvünk van. Ehhez bátroság kell. 

Nagyon sok anyuka ismerősöm van, aki nem érzi magát szépnek. Pedig igenis szépek! Gyönyörűek! A baj az, hogy nem kapnak elég visszaigazolást. Nem hallják nap, mint nap a dícséreteket.

Kedves Anyukák! Szépek vagytok mindannyian, higgyétek el nekem! Kérlek Benneteket, ha többször nem is, de próbáljatok meg egy héten egyszer igazán nőiesen felöltözni. Egy napra felejtsétek el a tornacipőt és engedjétek ki azt a NŐT, aki bennetek él! Meglátjátok az eredmény nem fog elmaradni. Ha régen voltál fodrásznál, kozmetikusnál, akkor jelentkezz be mielőbb! Ők nem csak a hajat és a bőrt varázsolják újjá, ők a lelkünknek is kellenek.. :)

Kedves Férfiak! Dícsérjétek a nőket, adjatok nekik önbizalmat, hogy újra kivirágozhassanak és ne csak egy univerzális robotnak érezzék magukat a családban. ...mert tudod, ha asszony boldog, nincsen gondod.. :) :) Hadd legyenek a nők igazi NŐK!

 

Kata

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://madebyterkati.blog.hu/api/trackback/id/tr9814744669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása